Известие

Collapse
No announcement yet.

Тръба или резонаторно гърне да сложа ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от anton_caro Покажи съобщение
    Много благодаря.
    Че колко е един катализатор? (нов и хубав)
    Един майстор на ауспуси ми каза, че за боксер 1.6 е около 200 лева катализатора.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
      някои ще пробва ли да ме убеди че махането на катализатора ПРЕЧИ ???
      Абе то не пречи, ама си помислете какво дишаме, и какво ще дишат след нас?!Поздрав.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

      Comment


      • #33
        ти какво си мислиш, че катализатора работи с магия ли. той превръща само една малка част от газовете и то тия които са получени от лошо горене в малко по нетоксични.
        двигателя като е барака и 10 катализатора да му наредиш е все тая.
        точка

        Comment


        • #34
          И все пак е по-добре със отколкото без ....
          146 1.6TS CF1 '98

          sigpic

          Comment


          • #35
            айде , айде аз да слагам катализатори , а до мен Икаруса на градския транспорт хвърля сажди...
            Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
            Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

            Comment


            • #36
              Ако караш на газ, не виждам смисъла от катализатора!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от killuminati Покажи съобщение
                айде , айде аз да слагам катализатори , а до мен Икаруса на градския транспорт хвърля сажди...
                Защо да чистя, като мога и аз да с*ра, по-лесно е .....

                Comment


                • #38
                  И аз махнах катализатора и на негово място сложих тръба.Тиха е до 3000 оборота ,от3000-3500 се чува някъв гатен резонанс.Нямам никакви проблеми след махането на катализатора.

                  И при мен така от 3 години.
                  Alfa 145 1.4 TS 1998 г. с ГИ - 250хил

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от someone Покажи съобщение
                    И аз махнах катализатора и на негово място сложих тръба.Тиха е до 3000 оборота ,от3000-3500 се чува някъв гатен резонанс.Нямам никакви проблеми след махането на катализатора.

                    И при мен така от 3 години.
                    Колега гаден или готин си искал да кажеш, че ми стана интересно?

                    Comment


                    • #40
                      Готино гаден!
                      После защо клапаните са изгорели!?
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Готино гаден!
                        После защо клапаните са изгорели!?
                        Визираш грешна смес или ?

                        Comment


                        • #42
                          Ауспуховата система трябва да създава определено съпротивление, както и да осигурява едно инерционно движение на газовете. Тя е съществена част от газоразпределителния механизъм. Клапани горят освен от по-високооктаново гориво, така и от пробити изпускателни тръби!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Ауспуховата система трябва да създава определено съпротивление, както и да осигурява едно инерционно движение на газовете. Тя е съществена част от газоразпределителния механизъм. Клапани горят освен от по-високооктаново гориво, така и от пробити изпускателни тръби!
                            +1 !!!

                            Comment


                            • #44
                              И аз съм без катализатор от доста време,само резонаторно гърне и нямам никакви проблеми

                              Comment


                              • #45
                                На мен ми предстои тази интервенция и още се двуумя тръба или резонатор, в момента имам 2 гърнета и карализатор. Има едни резонатори "twister", които са със спираловидно разположени лопадки по стените на тръбата и теоритични се получава засмукване, повишава скоростта на изгорелите газове и повишава мощността, някой пробвал ли е такъв?

                                Comment

                                Working...
                                X